U venditore di mobili Arhaus si prepara per un IPO di $ 2,3 miliardi

Arhaus

 

U rivenditore di arredamenti per a casa Arhaus hà lanciatu a so offerta publica iniziale (IPO), chì puderia raccoglie $ 355 milioni è valurizà a cumpagnia di l'Ohio à $ 2,3 miliardi, secondu i rapporti publicati.

L'IPO vede Arhaus offre 12,9 milioni di azioni di i so azzioni cumuni di Classe A, inseme cù 10 milioni di azioni di Classe A detenute da alcuni di i so azionisti, cumpresi i membri di a squadra di l'alta direzzione di a cumpagnia.

U prezzu di l'IPO puderia esse trà $ 14 è $ 17 per azione, cù l'azzioni di Arhaus listata nantu à u Nasdaq Global Select Market sottu u simbulu "ARHS".

Cum'è Furniture Today nota, i sottoscrittori anu una opzione di 30 ghjorni per cumprà finu à 3,435,484 azioni supplementari di e so azioni cumuni di Classe A à u prezzu di IPO, minus sconti di sottoscrizione è cumissioni.

Bank of America Securities è Jefferies LLC sò i principali gestori è rappresentanti di i libri di l'IPO.

Fundatu in u 1986, Arhaus hà 70 magazzini in tuttu u paese è dice chì a so missione hè di offre mobili per a casa è per l'esterno chì sò "di fonti sustinibili, fatti cù amore è custruitu per durà".

Sicondu Seeking Alpha, Arhaus hà avutu una crescita consistente è sustanziale durante a pandemia l'annu passatu è attraversu i primi trè trimestri di u 2021.

I figuri di Global Market Insights mostranu chì u mercatu mundiale di u mobili hè statu valutatu à circa $ 546 billion l'annu passatu, prughjettatu di chjappà $ 785 billion da 2027. I mutori chjave per a so crescita sò u sviluppu di novi prughjetti residenziali è u sviluppu cuntinuu di a cità intelligente.

Cum'è PYMNTS hà dettu in u ghjugnu, un altru venditore di mobili high-end, Restoration Hardware, hà avutu un guadagnu record è una crescita di vendita di 80% in l'ultimi anni.

In una chjama di guadagnà, u CEO Gary Friedman hà attribuitu una parte di quellu successu à l'approcciu di a so cumpagnia à l'esperienza in a tenda.

"Tuttu ciò chì duvete fà hè di marchjà in un centru cummerciale per avvistà chì a maiò parte di i magazzini di vendita sò arcaiche, scatuli senza finestra chì mancanu di sensu di l'umanità.In generale, ùn ci hè micca aria fresca o luce naturale, e piante mori in a maiò parte di i magazzini ", disse."Hè per quessa chì ùn custruemu micca magazzini di vendita;Creemu spazii inspiratori chì sfocanu e linee trà residenziale è retail, interni è esterni, casa è ospitalità ".


Tempu di Postu: Nov-02-2021